Alicja Liczba


Tworzy wartościowy biznes i fascynujące marki poprzez efektywnie działający zespół szczęśliwych ludzi – budując ekonomię szczęścia. Określana jako uśmiechnięty kolekcjoner emocji.

Strateg marki i komunikacji, doradca biznesowy, certyfikowany trener biznesu, coach (ICF) i coach prowokatywny oraz DISC Consultant. Kulturoznawca implementujący sensorykę do biznesu. Od blisko 20 lat praktyk w marketingu, sprzedaży, PR, employer branding, internal relations. Specjalizuje się w strategii marki tworzonej przez pryzmat wartości, z całościowym procesem komunikacji – od poziomu pracowników do obszaru klientów i partnerów biznesowych. Efektywność realizuje poprzez ekonomię szczęścia, zarządzanie przez wartości, projektowanie produktu czy usługi – przez empatię. Wspiera talenty, pomagając budować markę osobistą pracownika, menadżera, lidera, przywódcy.

Propaguje świadomość celu – purpose, doceniając Człowieka w komunikacji (nie tylko) biznesowej, dysponując coraz to nowymi badaniami na temat poczucia szczęścia w pracy /m.in. za Happiness at Work/, przekłada to na sukces firm. Ze swoim zespołem została dwukrotnie nagrodzona Effie za wymierny efekt sprzedażowy koordynowanych kampanii marketingowych; przykładowe osiągnięcie z uśmiechniętym zespołem: 125% wzrost wartości sprzedaży, wzrost liczby klientów o 185%, wzrost ilości odwiedzin w miejscu zakupu o 280%. Pracowała m.in. z: T-Mobile, Nivea, Zelmer, BRE Bank, Comarch, EMAX, Komputronik, MedPolonia, Fabryka Formy, City Park Poznań. Angażuje się w budowanie marki Turkusowy Poznań, działania Wielkopolskiej Izby Coachingu i Klubu Kobiet Przedsiębiorczych.

Jej motto: silniejszy jest ten, kto się uśmiecha /przysłowie japońskie/. Ulubione metafory: kropla księcia Ruperta, machina Goldberga, kintsukuroi i latawiec.


 









 

Igor Mróz


TSwoim życiem zarządzam w sprintach, przeprowadzając w razie potrzeby liczne pivoty. Pomaga mi w tym tablica Kanban z żółtymi kartkami zajmująca (ku zgrozie znajomego architekta wnętrz) największą ścianę w mieszkaniu. Zarządzanie projektami, dynamika zespołów, doskonalenie produktów i usług kręci mnie tak bardzo, że potrafię zaczytać się na ten temat do świtu. Większość nowo-poznanych osób nie reaguje niestety entuzjazmem i zaciekawieniem na informację o mojej pasji, ale powoli uczę się z tym żyć.

Z zawodu jestem księgowym. Pierwszy projekt poprowadziłem w 2003 roku, a oprócz zarządzania projektami – sprzedawałem je, analizowałem, programowałem, pisałem teksty reklamowe i zarządzałem produktem. Pracowałem dla korporacji, MSP i startupów (w tym kilkanaście miesięcy na zachodzie Europy).

Od kilkunastu miesięcy rozwijam autorską markę szkoleń i doradztwa z dziedziny zarządzania projektami. Jej nazwa - Zero Bullshit Management, mówi sama za siebie. Aby dostarczane w ten sposób przeze mnie usługi były jeszcze lepsze, prowadzę nawet własne badania. Na przykład pytam polskich PMów co ich gryzie (CoGryziePMa.pl).

Linki:
http://www.cogryziepma.pl
https://www.youtube.com/watch?v=3GBJJEQqrc8
https://www.youtube.com/watch?v=nJ-YdnmzFKM
 


 









 

Jakub Lesiński


Doświadczony menadżer i certyfikowany kierownik programów/projektów (ponad 15 lat doświadczenia). Zarządzał ponad dwudziestoma projektami, był członkiem zespołu w kilkunastu innych.

Skoncentrowany na różnorodnych aspektach przywództwa i skutecznego zarządzania, przede wszystkim w obszarze realizacji założonych projektów i programów. Zarządzał zespołami od trzech do ponad trzystu osób. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacją organizacji (zwłaszcza w obszarze IT) oraz umożliwianiu rozwoju biznesu poprzez wdrożenia nowych produktów i usług. Koncentruje się na doradztwie oraz realizacji wdrożeń z zakresu systemów informatycznych oraz systemów poprawy efektywności pracy w dużych przedsiębiorstwach.

Assesor projektów kandydujących do nagrody IPMA Project Excellence Award (PPEA) 2010, 2011. Członek jury w IPMA PPEA 2013. Aktywnie uczestniczy jako mówca oraz przywódca paneli dyskusyjnych na konferencjach dot. zarządzania projektami.
 


 









 

Justyna Broniecka


Project manager, trener biznesu, przedsiębiorca. Od prawie 15 lat aktywna zawodowo, w tym ponad 7 lat jako project manager. Od 5 lat certyfikowany trener metodyk PRINCE2. Certyfikowany manager z AGILE PM, CHANGE MANAGEMENT. Zajmuje się głównie projektami HR-owymi oraz procesowymi w organizacjach. Obecnie trener z zakresu zarządzania projektami oraz konsultant biznesowy. Spędziła na salach szkoleniowych w roli trenera ponad 4 tys. godzin, przeszkoliła kilkaset osób z zakresu zarządzania projektami. Pracowała jako manager operacyjny w działach personalnych firm zatrudniających do 12 tys. osób. Zdobyła najwyższe wyróżnienie w międzynarodowej organizacji Toastmasters (uczącej wystąpień publicznych i przywództwa) - DTM, czyli Distinguished Toastmaster. Oceniana jako skuteczna, zorientowana na cel, bezpośrednia i precyzyjna. Z ciekawostek - prowadząca pierwszą edycję PMPIADY.

Linki:
Wystąpienie z TEDx: https://www.youtube.com/watch?v=YwoTS4x3muU&t=25s
 


 









 

Szymon Górnik


Praktyk zwinnego zarzadzania projektami Scrum Master, Product Owner, Agile Coach. Zdobywał doświadczenie, realizując projekty w branży energetyki, sprzedaży, HR oraz branży. Ostatnio blisko współpracujący przede wszystkim z branżą IT, którą uważa za najciekawszą z perspektywy wyzwań dla kierownika projektów.

Właściciel firmy szkoleniowej Indeed, która organizuje szkolenia w formie blended
learning prowadzone przez trenerów-praktyków. Inicjator projektu Dźwignia Kariery, który umożliwia wyróżniającym się studentom łączyć obowiązki na uczelni ze stażem zawodowym u ciekawego pracodawcy.

Po pracy jest aktywnym wolontariuszem PMI PC oddział Wrocław oraz członkiem klubu
Toastmasters. Czas wolny spędza ze swoją żoną i córką oraz psami podczas różnych aktywności.

 


 









 

Joanna Chmiel


Od pięciu lat działam na styku klientów i zespołów programistycznych, próbując pogodzić interesy obu z nich. W codziennej pracy mam do czynienia przede wszystkim z określaniem zakresu i czasu projektu oraz dbaniem, by wszyscy przestrzegali ustalonych zasad.
Prowadzę projekty wewnętrzne, współorganizuję konferencje i warsztaty. Edukuję klientów, jak się przygotować do współpracy z software housem, aby wspólnie stworzyć produkt, z którego obie strony będą dumne.
W wolnych chwilach zajadam się francuskimi tostami, piję czerwone wino i tańczę pole dance… niekoniecznie w tej kolejności.
 
 









 

Adam Niewęgłowski


Certyfikowany kierownik projektów (PMP, MSP, PRINCE2, Agile PM, SAFe Agilist) z ponad 8 letnim doświadczeniem w różnych obszarach zarządzania projektami. Zorientowany na cele i procesy, posiadający doświadczenie związane z branżami: bankową, dóbr szybko zbywalnych, farmaceutyczną oraz usług informatycznych. Zainteresowany tworzeniem struktur biur zarządzania projektami oraz propagowaniem dobrych praktyk projektowych. Zapalony podróżnik i fotograf amator.
 
 









 

Kamila Pępiak-Kowalska


Trener biznesu od 2002 roku, od 2015 roku Partner i Trener FRIS, Coach PCC ICF, certyfikowany Mentor, ATE (British Council). Zawodowo politolog, ekonomista, pedagog, behawiorysta. Aktywnie uczestniczy w rozwoju potencjału kadry menadżerskiej oraz pracowników wyższego szczebla- łącznie ponad 10 tysięcy godzin doświadczenia- tak na sali szkoleniowej, halach produkcyjnych i magazynowych, w pracy z zarządami i open spece’ach różnych firm. Pracuje również zdanie z klientami z całego świata w języku angielskim i hiszpańskim.
Łączy teorię z praktyką- na co dzień pracując ramię w ramię z firmami tak krajowymi, jak i organizacjami międzynarodowymi, konsultując osoby publiczne, prowadząc warsztaty dla trenerów, konsultantów, menadżerów i pracowników HR. Prowadzi badania nad budowaniem przewagi konkurencyjnej na rynku przy wykorzystaniu kapitału intelektualnego. Jest współautorem podręcznika Coaching, pracuje nad kolejnymi publikacjami zwartymi, również jako recenzent książek.
 
 









 

Tomasz Pawlak


Tomek ma ponad 14 lat doświadczenia jako programista, Scrum Master, Agile Coach oraz trener Scruma. Od kilku lat dzieli się swoją wiedzą, pomagając firmom IT podnosić jakość oprogramowania oraz budować przyjazne środowisko pracy. Takie, w którym zaangażowanie, produktywność oraz rozwój stają się realną zmianą. Do tej pory pomagał w transformacji takim firmom jak: StepStone, RST Software Masters, Logintrans oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych. W wolnych chwilach Tomek pisze bloga o Scrumie i Zwinności. Ostatnio znaczną część swojego czasu poświęca na pracę nad projektem Kompas UTTURE.
 
 









 

Maciej Mordaka


Kierownik projektów z szerokim doświadczeniem w branży IT, sieci strukturalnych, bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz technologii innowacyjnych. Doświadczenie zdobywał, przechodząc ścieżkę inżyniera oraz kierownika projektów strategicznych i innowacyjnych. Obecnie wolontariusz PMI oddział Kujawsko-Pomorskie, trener i mentor dzielący się swoją wiedzą i doświadczeniem. Pasjonat zarządzania projektami, nieczujący potrzeby dzielenia się posiadanymi certyfikatami, traktujący je jako „efekt uboczny” zdobywanej wiedzy, która jest dla niego nieustannym motywatorem do podejmowania kolejnych wyzwań.